برسی مشخصات و ویژگی دوربین کوچک بیسیم v380 pro :

۷ بازديد

برسی مشخصات و ویژگی دوربین کوچک بیسیم v380 pro :

اگر به دنبال دوربین مداربسته بیسیم با زاویه دید واید هستید دوربین کوچک بیسیم v380 pro میتواند تمام نیاز های شما را از یک دوربین مداربسته بیسیم در رنج قیمتی مناسب برآورده سازد،این دوربین کوچک 360 درجه نیاز به سیم کشی و دستگاه ضبط دوربین مداربسته dvr/nvr نداشته و کلیه اطلاعات بر رو کارت حافظه ذخیره میشود همچنین نصب و راه اندازی دوربین کوچک بیسیم v380 pro بر خلاف دوربین های مداربسته سیمی بسیار آسان بوده و شما بدون داشتن تخصص میتوانید این دوربین را راه اندازی کنید.

دوربین کوچک بیسیم v380 pro چه امکاناتی دارد ؟

مشاهده آنلاین از راه دور :

شما با داشتن این دوربین کوچک میتوانید تصاویر را به صورت آنلاین از هر نقطه از جهان مشاهده کنید.این دوربین از طریق سرویس P2P به صورت رایگان بدون نیاز به خرید اشتراک سالیانه تصاویر را به موبایل شما انتقال میدهد.

زاویه دید واید 360 درجه :

دوربین کوچک بیسیم v380 pro زاویه دید بسیار گسترده ای دارد و میتواند تا 360 درجه محیط را پوشش دهد.شما با نصب یک عدد دوربین پانوراما V380 در منزل و یا محل کارتان میتواند به صورت کامل دید خواهید داشت.

نصب و راه اندازی آسان :

نصب و راه اندازی این دوربین کوچک بیسیم بسیار آسان است و شما بدون اینکه در زمینه نصب دوربین تخصص داشته باشید میتوانید این دوربین را راه اندازی کنید همچنین در صورت خرید این محصول از فروشگاه آنلاین مالکد،کارشناسان فروشگاه مالکد به صورت صفر تا 100 شما را جهت راه اندازی راهنمایی خواهند کرد.

مکالمه دو طرفه :

یکی از قابلیت های ویژه این دوربین بیسیم امکان مکالمه دو طرفه میباشد.یک عدد اسپیکر و میکروفن با کیفیت بر روی این دوربین قرار گرفته است که میتواند صدا های محیط را با کیفیت بالا دریافت و با کیفیتی مناسب پخش کند.

 
 
 

ارسال آلارم و تشخیص حرکت :  فروش دوربین مخفی کوچک

دوربین کوچک بیسیم v380 pro سنسور حساس به حرکت دارد و در صورتی که در محل نصب دوربین حرکتی انجام شود سریعا از طریق نوتفیکیش حرکت را اطلاع رسانی میکند و در صورت تنظیم میتواند در صورت تشخیص حکرت شروع به فیلمبرداری کند

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.